Last weekend

 
Förra helgen började som vanligt med utgång i Town center på torsdagen. På fredagskvällen var jag faktiskt ute med Angel och två vänner till en klubb för att dansa latino, ett vanligt uteställe men med inriktning mot festlåtar som passar till salsa och liknande danser. Så nu har jag utvecklat lite danssteg ;-)
På lördagen hyrde jag, Sophie, Julien och Adam en bil och åkte iväg för en heldag. Vi började med en förmiddag i Fort Myers Beach, spelade kort och åt frukost innan vi åkte vidare till Fort Myers Down Town! Väl där så åt vi Lunch/middag på ett ställe jag inte kommer ihåg namnet på, men gott var det! Sedan strosade vi runt lite, satt på uteservering, tog en starbuckskaffe innan vi åkte vidare till ett shishaställe där vi bara chillade några timmar :-) Kvällen avslutades på en Blues bar ute i ingenstans haha, ett riktigt amerikanskt ställe med bra livemusik, även om man inte är in to blues direkt ;-)
 
God kycklingsallad i en skål gjord av typ hård tortilla, gott!
 
Tysk, frans och frans
 
Crazy guys! De hittade två jätte fula "amerikanska" hattar och gick runt med dem haha..
 
Blues baren
 
Söndagen spenderades bl.a at waterfront :-)
 
Imorgon har vi hyrt en bil för att åka till Clearwater som ligger 2-3 timmar iväg och där ska vi spendera dagen! Hoppas det blir najs :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0