Helg

 
För en månad sedan var mina föräldrar på kryssning i Karibien och hann faktiskt träffa mig en dag här :-)
Den helgen spelade jag även paintball för första gången, aj det gjorde ont! Dessutom körde jag, Gabbe och Cornelia till Fort Myers beach och till Fort Myers Downtown på söndagen som ligger en liten bit bort.
 
På fredagen spelade vi internationella lite gratis paintball en hel eftermiddag. Jag var nog ganska dålig, hehe..
 
På lördagsförmiddagen kom alltså mina föräldrar hit och vi körde till Naples för att shoppa lite, gick på Fifth Avenue, tittade på stranden och åt på en italiensk restaurang :-)
Det var väldigt blåsigt nere vid stranden
 
 
Söndagens äventyr kommer i ett annat inlägg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0