Spring Break

Nästa vecka är det spring break, lovernas lov! Men redan på fredag börjar det för oss eftersom vi har sista lektionen på torsdag kväll. Dessutom kommer Adam på torsdag kväll hihi, så jag har mycket att se fram emot :-)
Så på fredag bär det av för mig, Adam, Gabbe och Cornelia! Vi ska bila ner till Key Largo/Key West tidigt på fredag morgon och stanna där till söndag för att sedan ta oss vidare till Miami där vi stannar till på onsdag kväll nästa vecka. Som tur är så är det inte så långa avstånd här i Florida.
På torsdag morgon sedan tar jag och Adam oss vidare till Orlando där vi stannar tills på lördags kvällen och kommer tillbaka till Fort Myers innan Adam åker tillbaka till Sverige igen på måndagen. Det kommer bli intensivt men roligt!
 
Här är en bild på södra Florida. Key West är USA:s sydligaste punkt och man kommer dit genom att köra bil! Där är nämligen flera öar från fastlandet ut till Key West och däremellan finns massa broar :-)
På kartan kan man även se Miami och min "hemort"- Fort Myers.
 
 
Så här ska det se ut på Key Largo/Key West, vi får väl se hur pass bra det stämmer överens med verkligheten! ;-), hade varit väldigt gött om det är som på bilderna! Det ska också vara väldigt bra att snorkla där!
 
 
Och Miami....
 
 
 
Orlando, Universal!!
 

Kommentarer
Postat av: Johanna linden

Va ska ni på det nöjesfältet ?:) ser ball ut 😍😍😍😍👍

Svar: Universal studios och Island of Adventure :-)
sofia

2015-02-25 @ 19:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0