Last week

 
Förra veckan gick väldigt fort! Jag hade två tentor plus en presentation i skolan. Dessutom hann jag med att fira St Patricksday i min gröna klänning och på helgen blev det utgång till skybar på fredagen, en heldag i Fort Myers Beach på lördagen och en tripp till Tampa på söndagen där vi hoppade fallskärm!
 
I fredags var det ett mini foamparty här på North lake, det efterföljdes av en tur in till Down Town Fort Myers och Skybar, ett festställe där man åker hiss upp till rooftoppen och själva baren :-)
 
 
På lördagen åkte vi några stycken till Fort Myers Beach och hängde där till kvällen. Vi åt glass, låg på stranden, badade, spelade volleyboll, såg en haj som fiskats upp, tittade på solnedgången och åt pizza. Såg även delfiner, typ fjärde gången nu, nästan alltid när man är på stranden känns det som. En gång simmade de jätte nära strandkanten, typ bara 5-10 meter ifrån. En annan gång fick vi se dem hoppa en liten bit ut, vilket ska vara väldigt ovanligt att se från stranden!
 
Mäktig strawberry cheesecake glass :-)
 
 
Vit och mjuk sand
 
Piren
 
Så svårt att fånga på bild! Men man ser fenan på delfinen i alla fall
 
 
Jag har massa bilder från springbreak och där innan som jag inte hunnit visa än, men det kommer!
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Varför är jag i England haha?!

Svar: Bra fråga!
sofia

2015-03-26 @ 00:11:39
URL: http://earlgrey.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0