Usa - övrigt

 
 
Ja jag hann ju som sagt inte med att lägga upp alla händelser när jag väl befann mig i Usa, så tänkte få publicera lite av det jag inte visat tidigare.
 
Dessa bilder är ifrån när vi var på "rope challenge", lite klättring och linbaneåk!
 
 
Näst på tur är i från alla hjärtans dag, förra året då :-) Då blev det en tur till Naples där vi shoppade under dagen och åkte sedan till "stan" och stranden och tittade slutligen på solnedgången.
 
 
Sista bilderna är från slutet av terminen då vi i den internationella gruppen hade vår avslutning. Vi spenderade dagen med att först paddla kanot och efter det så hängde vi på stranden.
Kan anas lite färgskillnad mellan oss, eller!?
Och så försök till en hoppbild..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0