Nyår

 
Nu ska jag FÖRSÖKA köra på med detta bloggandet igen, lite då och då. Speciellt nu inför Shanghai som väntar i mars :-)
 
Så det blir ett litet inlägg om nyår. Vi var hemma hos mina föräldrar och firande in 2016. Det var jag, Adam, Emma och Chrille. Vi körde tre-rätters, spelade spel och hade det trevligt. Vid halv tolv gick vi ut till jacuzzin för att skåla in det nya året sittandes i de varma bubblorna samtidigt som det småregnade. Fick se många fyrverkerier och kvar satt vi sedan i tre timmar.
 
 
 
Mousserande och försnacks
 
;-)
 
Skål!
 
Nyårsdukning!
 
Jag har en stående nyårsklänning. Har haft denna svarta 4 av de 5 senaste nyårsaftnar hehe
 
Häng i köket
 
Måste ha glömt att ta bild på förrätten, men det var en toast skagen :-). Till huvudrätt blev det oxfilé med hasselbackspotatis, ugnsgrönsaker och såser.
 
Efterrätten blev en god tvådelad pannacotta!
 
Svårt att få till en bild ute hehe. En ser naken ut och en annan blundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0